Informace

Recenze k zájezdu: Silvestr v Londýně + Windsor klasika

Byli jste s námi na tomto zájezdu? Chcete se podělit o zkušenosti, nebyli jste s něčím spokojeni nebo nám chcete pouze něco vzkázat? Vložte na naše stránky Vaši recenzi na zájezd Silvestr v Londýně + Windsor klasika.

Přidat recenzi

Silvestr v Londýně + Windsor klasika
 
 

Recenze od našich klientů


Michal 06. 01. 2017 napsal(a):

Dobrý den,

zájezd Silvestr v Londýně + Windsor klasika byl jedním slovem skvělý. Cesta autobusem probíhala podle plánu se zastávkami a páni řidiči nás bezpečně dopravili do Londýna i z něj a za to jim patří velké poděkování ;-) Průvodce Michal byl naprosto profesionální každému cestujícímu vždy poradil k jeho spokojenosti i jemu velké Díky ;-) Co se týká ubytování v hotelu Ibis tak to bylo naprosto parádní ;-) Celé CK ABC bych tak chtěl poděkovat za nádhernou dovolenou v Londýně , kterou jsem si naplno užil. PF 2017


Mirek 15. 02. 2015 napsal(a):

Jedním slovem....NÁDHERA!
Byli jsme spokojeni se vším ...jako vždycky.
Poděkování všem .... a bez výjimky! :-)


Michaela 12. 01. 2015 napsal(a):

Dobrý den,
nejprve bych chtěla srdečně pozdravit všechny pracovníky Vaší CK a popřát Vám všem v Novém roce 2015 hodně zdraví a úspěchu ve Vaší skvělé práci. Absolvovali jsme s Vaší CK silvestr v Londýně 2014-2015 a musím říct , že to bylo něco nádherného a zanechalo to v Nás opravdu mnoho krásných dojmů . Zájezd byl do posledního detailu naplánován úplně se vším všudy a nenašlo se vůbec nic co by mi vadilo nebo snad chybělo. Vaší společnost určitě opět vyhledám a ráda s Vámi absolvuji další zájezd. Velké DÍKY patří Vašim profesionálním řidičům , kteří Nás bezpečně dovezli tam i zpět . Také bych chtěla vyjádřit velké DÍKY slečně Alence ,která svou profesionální prací , znalostmi , vystupováním a přirozeností v Nás zanechala mnoho krásného-Děkujeme .
Pěkný den přeje Michaela


Petr 03. 01. 2015 napsal(a):

Dobrý den,
Srdečně zdravím všechny pracovníky Vaší CK v Novém roce 2015 s přáním pevného zdraví a úspěchů ve Vaší další práci.
Přesně po 3 letech se mi podařilo opět strávit silvestr někde v Evropě - v Londýně.Po zkušenosti s Vaší CK jsem se rozhodl opět oslovit Vaší kancelář a opět jsem nebyl zklamaný.Před 3 lety jsem s Vámi navštívil silvestrovskou Paříž a tento můj první zájezd ve mně zanechal hluboký dojem.Silvestr v Londýně pro mě byl tentokráte s nádech až fatalního magična. Po třech letech jsem se tu setkal s párem, který si právě na zájezdě v Paříži řekl,že půjde společně cestou životem.Jak je tedy vidět i cestování s Vámi má své krásné až romantické příběhy. Co dodat na závěr.Máte v "terénu" skvělé lidi ,kteří odvádějí skvělou profesionální práci ať už to jsou páni šoféří nebo Vaši průvodci ,jako pro tentokrá-
te byla slečna Alenka. Nezbývá než říci děkuji všem

Hezký den Všem do Znojma


Jana 22. 01. 2013 napsal(a):

Dobrý večer,
po přečtení několika recenzí mi to nedá, abych také nenapsala pár slov.
Já jsem byla se zájezdem spokojená z jednoho důvodu, v Londýně jsem si ho totiž organizovala z velké části sama. Pan Ruda,je jistě hodný a chytrý člověk, ale absolutně se nehodící na profesi průvodce. Respektovala jsem, že každý je specifický a svým způsobem zvláštní (jak jste napsala níže) do doby, než nás vážně nechal přes dvě hodiny čekat v zimě a dešti. Nechápu, proč jsme se nemohli samostatně přesunout do Barkingu a tam nastoupit do autobusu, být v teple, mít možnost se vyspat a čekat na průvodce a opozdilce (ať si za zpoždění mohli sami nebo ne). Poté by mi bylo nejasné, proč na nás u stanice Barking nemohl čekat autobus, nebo proč nás průvodce alespoň neupozornil na to, že k němu ještě půjdeme ve 4 hodiny ráno cca 15 minut. Prostě si myslím, že pan Ruda špatně vyhodnotil situaci(což je umění průvodce) a tím zbytečně naštval spoustu lidí.
Pro mě to neznamená, že bych s Vámi jako s CK nikam nejela, již jsem s Vámi absolvovala Paříž a byla jsem spokojená a ani jsem se původně k tomuto zájezdu nechtěla vyjadřovat, ale mrzelo mě,jakým způsobem jste smetli ze stolu stížnosti níže.

Děkuji

S pozdravem

Jana Hornofová


Kubánková 09. 01. 2013 napsal(a):

Dobrý večer!
V Londýně se nám velice líbilo a s Vaší cestovní kanceláří jsme byli moc spokojeni.
Pokud jsou všechny průvodci takto velmi vzdělaní,jako je pan Ruda,tak všechna čest.
Bylo to fajn! S pozdravem Kubánkovi


Michaela 07. 01. 2013 napsal(a):

Vážená p. Mórovič,

bohužel jsem nenašla jiný způsob jak odpovědět, tak aspoň touto cestou. Opravdu nebylo v mém úmyslu zesměšnit pana průvodce. Jen sem chtěla upozornit na jeho neprofesionalitu, jelikož jsem většinu zájezdu měla pocit, že to on si dělá srandu z nás, tím o čem nás "informoval" ( a jak zde bylo napsáno, ani jsem nepočítala, že má recenze bude uveřejněna ).Už se velmi těším na další zájezd s Vámi a věřte, že tento i přes toto všechno velmi povedený zájezd se nadále chystáme cestovat s Vaší CK. Také přeji všechno dobré do nového roku.


Jan 06. 01. 2013 napsal(a):

Byli jsme v roce 2012 na třech zájezdech ABC Tours, nikdy jsem se nevyjadřoval, prostě jsem byl spokojen a objednal si zájezd další. Tentokrát chceme osobně a adresně poděkovat panu průvodci Rudolfu Kadlecovi. Oceňujeme nejenom jeho odbornou fundovanost, ale hlavně lidský a organizační přístup. Na Silvestra se nám stala velmi nemilá věc. Ne naší vinou jsme se dostali na Trafalgarském náměstí do obrovského davu, který se více než hodinu nepohnul z místa (policie regulovala východ a postupně pouštěla jednotlivé skupiny). Byla to velmi nepříjemná situace. Začínalo být jasné, že nestihneme sraz u metra s ostatní skupinou, třebaže jsme se více než hodinu nacházeli cca 300 m od místa srazu. Vše jsem včas panu průvodci hlásil, bohužel se nedalo nic jiného dělat než čekat, s tím že nebylo vůbec jasné jak to bude probíhat dál. Pan Kadlec s námi dle možností komunikoval a když se dav jenom trochu pohnul, dokázal nás i přes velmi nepřehlednou situaci donavigovat ke skupině ostatních. Prožili jsme si nepříjemné davové drama, navíc byla s námi sedmdesátiletá maminka. Reakce některých účastníků zájezdu byly dost nešťastné. Aniž si nechali vysvětlit situaci, jejich chování neodpovídalo dané situaci. Také proto jsme vděčni panu Kadlecovi, že i pod tímto tlakem některých účastníků byl schopen situaci vyřešit.
V každém případě se účastníkům zájezdu ještě jednou omlouváme. Jsem člověk dochvilný a rozhodně nedělám naschály a potíže. Panu Kadlecovi děkujeme a přejeme všem vše dobré v roce 2013.
Jan Kotouček, Veronika Kleinová, Anna Kotoučková, Jaroslav Šisler

Reakce ABC - Tours:
Dobrý den,
děkujeme za Vaše vyjádření k zájezdu.
Přjeme příjemný rok 2013

Denisa Morović
ředitelka CK ABC - Tours

Michaela 04. 01. 2013 napsal(a):

včera jsme se vrátili ze Silvestrovského Londýna a byl to neuvěřitelný zážitek, už teď vím, že příští Silvestr budem slavit zase tam. Všem vřele doporučuju , jediná škoda je, že celý zážitek ze zájezdu zkazil pan průvodce, který nás zavaloval nepodstatnýma informace a při 2 hodinovém zpoždění při Silvestrovské noci kdy nebyl schopen kloudně vyřešit nastálou situaci ke spokojenosti všem měl ještě jízlivé poznámky v autobuse, jsem ráda, že jsem v Londýně již byla a tudíž jsme si mohli udělat vlastní program a s panem původcem jsme nemuseli trávit čas. :) některé perly a důležité informace pana průvodce jehož jméno bohužel nevím, ale cestující autobusu č. 10 budou jistě souhlasit :

1. náš autobus stojí v řadě 36 ( zopakováno min. 5x )
2. ano přátelé právě vjíždíme do tunelu ( zopakováno při každém průjezdu )
3. info pro ty kdo budou bydlet v F1 - na pokojích jsou palandy ( dole manželská postel a nahoře jednolůžko na které se dostanete pomocí uzkých kovových schudků ) - velmi podstatná informace, myslím, že nikdo z nás nevěděl jak se na palandu dostane , ve formuli teče teplá i studená voda
4. zítra ( 31.12. bude vše normálně otevřeno jako ve všední den, bylo Pondělí :) )
5. po 2 možná více hodinovém čekání na pár lidí při Silvestrovské noci kdy všichni byli naštvaní a promrzlí nám všem měl potřebu sdělovat jak se nastupuje do metra a kolik lidí tam může být ( uprostřed přechodu )
6. v příslušném autokaru : Já opravdu nemám problém Vám popřát krásný nový rok a hlavně zdraví to je potřeba, 4:15 ráno - přátelé nic se neděje i při mimořádné situaci jedeme přesně podle plánu CK ( no nevím jestli v plánu CK i přes vyhrazení pro změnu trasy a změny plánu byl pouze 3 hodinový spánek ), klidně si na mě stěžujte já si to obhájím

To je jen zlomek toho čím perlil. Jako člověk z oboru si nerada na někoho stěžuju,ale tohle vážně nešlo :) Ještě když ze sebe pan průvodce v podstatě udělal superhrdinu tím jak zachraňoval zbloudilce z velice svízelné situace a jestli my všichni si myslíme, že nás dostatečně neinformoval o nastálé mimořádné situaci tak opravdu věřme, že on měl momentálně uplně jiné myšlenky než na toto. A když jsme se zeptali např. na počet chybějících lidí vlastně ani sám nevěděl. Koneckonců co bychom chtěli od člověka, který ani nezvládá rozdat 3 dětské lístky dětem a mluví o teroristických útocích a davové psychóze. Že by nás ale třeba informoval o Novoročním průvodu, to ne :). No jak říkám jedna perla za druhou a profesionalita a informovanost jak nás tak samotného průvodce minimální.

Jinak už teď se těšíme na další zájezd, protože Vaše cestovka je super, na karneval do Nice a Monaka - jen doufáme, že s jiným průvodcem. Mohla by jet třeba Maruška ta byla stejně nejlepší

Reakce ABC - Tours:
Dobrý den paní Bošková,
děkujeme za Váš názor. K průvodci jsme se již vyjadřovali, takže nemá cenu se opakovat. Vašeho názoru si velmi ceníme, možná jen Vaše hodnocení obnáší příliš mnoho invektiv. Každý člověk je specifický a svým způsobem zvláštní a Vaše hodnocení je již na hranici zesměšňovaní, přesto za Váš názor děkujeme.
Přejeme příjemný rok 2013.



Denisa Morović
ředitelka CK ABC - Tours

Martin 04. 01. 2013 napsal(a):

Vážená cestovní kanceláři,
požádali jste mě o názor a recenzi absolvovaného zájezdu do Londýna +Windsor klasika
Moje zkušenost (resp. 4 osob), které se tohoto zájezdu zúčastnili, je opravdu velmi rozpačitá.
Londýn je krásné město, ale příště bych jej rád navštívil sám, případně s „delegátem“ na úrovni.
Váš „delegát“ přidělený autobusu č. 10 (omlouvám se, ale jméno jsem si nepoznamenal) byl naprosto zmatený „chaotik“ bez organizačních schopností, aby zvládl skupinu 55 osob.
Důsledkem toho byly naprosté dezinformace např. o cenách lístků na londýnské Metro, kde nás pětkrát informoval, pokaždé o rozdílné ceně, (ceny od 4£ až po 8£) aby nakonec zjistil, že lístek je dne 1. ledna zdarma? V propozicích zájezdu nebylo navíc nikde uvedeno hromadné cestování metrem.
(přesuny byly plánovány vždy autobusem z centra do hotelu) Předpokládám, že se jednalo o snahu a iniciativu „delegáta“ o ulehčení přesunu, který byl paradoxně nejhorším zážitkem celého zájezdu!!
Jednalo se o návrat ze silvestrovských oslav v centru města metrem. Byly dohodnuty časy a místa srazu všech účastníků, které nakonec neplatili. „Delegát“ neskutečně zmatkoval, nezajistil skupině cca 40 účastníků včasný návrat do hotelu. Místo toho nás nechal přes hodinu stát na nejrušnější třídě na nábřeží Temže, kde v tu dobu procházelo statisíce opilců a agresivních lidí vracejících se z oslav? Podotýkám, že to bylo v dešti a zimě!! To vše zcela proti vůli všech 40ti osob, které se tomu snažili bránit, (stali jsme se nedobrovolně jeho rukojmími) Dne 1.1.2013 jsme tak dorazili do hotelu až v 5hod. namísto plánovaných cca 3hod. To, že jsme po cca hodinové cestě metrem byli nuceni absolvovat ještě ranní pochod k autobusu,(který nebyl přistaven u stanice metra) na který jsme nebyli vůbec předem upozorněni, jen umocnilo negativní zážitky všech zúčastněných! V propozicích o této zkoušce odvahy a hazardu se zdravím a životy lidí nic uvedeno nebylo!
Korunu tomu všemu dodal opět výše zmiňovaný „delegát“, který namísto vysvětlení a případné omluvy na vznesené stížnosti účastníků velmi arogantně sdělil, ať si klidně stěžujeme…(?)

K ubytování v hotelu F1 jsem nespokojen s tím, že snídaně (které jsme si mj. dopláceli) byly na rozdíl od jiných ubytovaných hostů pouze “omezené“ (např. bez jogurtu, bez možnosti výběru z více jídel…) podávané pouze z plastových talířů a příborů? (pro příště bych byl rád na tuto skutečnost upozorněn, rád si připlatím za standardní porcelánový talíř a nerezový příbor!)
Důsledkem chování zmateného „delegáta“ byla skutečnost, že 2. a 3. den s ním na prohlídky města pokračovalo stále méně účastníků (např. 4. den již méně než ½)? Hlavní příčinou byla nespokojenost s jeho způsobem výkladu a jednání s účastníky podobně jak s mentálně zaostalými lidmi.

Na základě výše uvedené zkušenosti vím, že dlouho s cestovní kanceláří ABC Tours již více nikam nepojedu (přestože bych rád cestoval…)a zajistím si do budoucna případnou cestu za poznáním „na vlastní pěst“.
S pozdravem
M. Štolfa & rodina

Reakce ABC - Tours:


Dobrý den pane Štolfa,
děkujeme za Vaši recenzi k zájezdu Silvestr v Londýně.
Přiznám se, že to bylo čtení nemilé pro naši CK. Ani po několikátém přečtení jsem si nevěděla rady. Snad mne i zarazilo, s jakou rozhodností jste svou kritiku určil veřejnosti, bez šance k vyjádření se dotčenými. A řekněme si na rovinu. Z původce jste udělal hlupáka k pohledání a z pracovníků CK diletanty.
Píšete, proč jsme neinformovali o cestování metrem, proč byly snídaně omezené, bez jogurtu, proč autobus nestál přímo na zastávce o silvestrovské noci. Vy to berete jako nepřekonatelný nedostatek. Já jsem přesvědčena, že pokyny k zájezdu byly až nadstandardně podrobné a že by bylo kontraproduktivní je doplňovat o informace, které Vy pokládáte za důležité. Zájezd je samozřejmě určitá organizační aktivita v prostoru a čase, ale průvodce je ten, který ji může a často musí, vzhledem k momentální situaci, změnit.
A zcela jistě to bylo zapotřebí u silvestrovského zájezdu. Sám píšete o jakési zkoušce zdraví a hazardu. To snad již je ale úplně scestné. Silvestr, to je vždy ve všech velkých městech problém a zcela upřímně, není nouze i o nebezpečné situace.
Pokud se týká průvodce (prosím skutečně nebyl v roli delegáta), postupovali jsme klasicky. 10 náhodných klientů bylo dotázáno na spokojenost. Ve třech případech se vyjádřili s mírnou dávkou nespokojenosti k průvodci, ostatní byli spokojeni. Jsme tedy přesvědčeni, že něco ve výkonu průvodce „skřípalo“, ale není to „na popravu“, jak by se zdálo podle Vaší recenze. V každém případě bude výkonu a případnému dalšímu nasazení tohoto průvodce věnována zvýšená pozornost.
A pro Vás zcela upřímně doporučuji, pozorněji číst nabídky CK. Jestliže chcete záruku nerez příborů, odvoz a dopravu v průběhu zájezdu a jak pozoruji i určitou pohodu, obraťte o list dál, když narazíte na zájezd na Silvestra v ceně, v jaké jste vy zaplatil. To v žádném případě, není myšleno tak, že obhajujeme nedostatky nízkou cenou. Jen konstatujeme, že každá kategorie, každé ceně přísluší určitá úroveň služeb. Mimo jiné, zcela určitě jste věděl, že v nabídce je další silvestrovský pobyt v Londýně, dražší o cca 200 Kč a s ubytováním přímo v dosahu metra.
V dalším cestování na vlastní pěst přejeme mnoho zdaru.


Denisa Morović
ředitelka CK ABC - Tours